سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حساب نفس خود کرد سود برد ، و آن که از آن غافل ماند زیان دید ، و هر که ترسید ایمن شد و هر که پند گرفت بینا گردید . و آن که بینا شد فهمید و آن که فهمید دانش ورزید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :6
کل بازدید :203848
تعداد کل یاداشته ها : 30
103/1/31
3:42 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بهاره ابراهیمی[9]
من در این وبلاگ قصد دارم شما را با جدیدترین نرم افزار ها آشنا کنم و همچنین گام کوچکی در زمینه ارتقای آموزش کامپیوتر و شبکه برای هم میهنانم بردارم.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بازدید کننده محترم: این مقاله به صورت کاملتر در سایت فرساران به آدرس www.farsaran.ir   آورده شده است.

 محاسبه مالیات در Excel   یک فرمول تو درتو می باشد.

 که برای محاسبه مالیات حقوق و دستمزد در Excel   یک شخص در ماه مورد استفاده قرار می‌گیرد .لازم میدانم که بگویم اولا این فرمول نیاز مختصری به دانستن حسابداری دارد و ثانیا اینکه اعداد مندرج در فرمول براساس جدول مالیات حقوق و دستمزد می باشد که همه ساله بر اساس یک فرمول خاص محاسبه شده و از طریق وزارت اقتصاد و دارائی به اطلاع تمامی شرکتها می رسد که شرکتها نیز بایستی مالیات حقوق را بر این اساس محاسبه و از حقوق کسر نمایند.

 ناگفته نماند که اعداد مورد محاسبه درفرمول در سال 1385 مورد استفاده قرارمی گرفته است.

  چگونگی محاسبه فرمول مالیات در Excel   :

 در محاسبه مالیات حقوق . همیشه دارای یک مبلغی هستیم که به آن معافیت مالیاتی می گویند در حقیقت برای عادلانه تر شدن مالیات مبلغ حقوق در یافتی تا این مبلغ از پرداخت مالیات معاف خواهد بود مابقی حقوق در یافتی مستقیما به جدول مالیاتی برده شده ومحاسبه می شود . 

  مثال 1 : محاسبه فرمول مالیات حقوق در اکسل

 کل حقوق در یافتی شخصی در پایان ماه معادل 25,500,000 ریال می باشد مالیات این شخص به ترتیب زیر خواهد بود .

   

 

 

 

 

 

 

 


91/4/31::: 11:2 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ هر چه شنیدی بازگو مکن ، که نشانه دروغگویی است، وهر خبری را دروغ مپندار، که نشانه نادانی است. فکر و اندیشه مخصوص کسانی است که دلی درون سینه داشته باشند. حضرت علی (ع)